Նույն պարունակությամբ կաթնամթերքի հսկայական ցանկում փաթեթավորումը կարող է լինել որոշիչ գործոն`ապրանքի ընտրության հարցում:
Յոգուրտի ընտրության ժամանակ գնորդի հիմնական ուշադրությունը կենտրոնանում է ապրանքի արտաքին տեսքի և ոչ թե պարունակության վրա:
Այսպիսով, յոգուրտների և կաթնամթերքի արտադրության շուկան սերտորեն կապված է այդ ապրանքների փաթեթավորման շուկայի զարգացման հետ, իսկ վերջին տարիներին այն նորարարություն է, որը համարվում է առանցքային` հաջողված մրցակցային առավելություն ստեղծելու համար:
Յոգուրտների և կաթնամթերքի կափարիչների արտադրության համար մենք օգտագործում ենք փայլաթիթեղի հետ ջերմային զոդմամբ լաքապատվող կափարիչները, և ժամանակակից տպագրության տեխնոլոգիաների շնորհիվ, ստանում ենք նկատելի բարձր որակ` կաթնամթերքի կափարիչների տպագրման հարցում: Շուկայում արտադրանքը ներկայացնելու լավագույն միջոց են հանդիսանում գույների պայծառությունն ու խտությունը: